اتحادیه اروپا نمی داند اگر ترامپ در انتخابات امریکا پیروز شود چه کار کند

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش
 ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2023
عضو شوید
رسانه ها به نقل از دیپلمات ها گزارش می دهد که مقامات اروپایی نمی دانند در صورت بازگشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا به قدرت، چگونه با او رفتار کنند.
به گزارش اسپوتنیک، نیویورک تایمز گزارش داد: "مقامات اروپایی عمدتاً در مورد نحوه برخورد با ترامپ به جز بازگشت به تاکتیک‌های گذشته (بر اساس) چاپلوسی و انگیزه‌های تجاری بی‌ اندیشند.
به گفته این روزنامه، کشورهای کوچکتر تلاش خواهند کرد تا از طریق افزایش سفارش تسلیحات امریکایی یا اقدامات نمادین با هدف تمجید از ترامپ، نظر ترامپ را جلب کنند.
منابع می گویند سفرا و محققان اروپایی از حلقه نزدیک رئیس‌جمهور سابق امریکا بازدید می کنند تا در صورت پیروزی در انتخابات از اهداف وی مطلع شوند.

انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار است در 5 نوامبر 2024 برگزار شود. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق امریکا به‌عنوان محبوبیت واضح در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه شناخته می‌شود. انتظار می رود جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی امریکا با او رقابت کند. بر اساس نظرسنجی ها، ترامپ برای پیروزی در سال 2024 موقعیت خوبی دارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала