هانتر بایدن به جرم فرار از پرداخت مالیات متهم شد

© AP Photo / Nick WassJoe Biden con su hijo Hunter
Joe Biden con su hijo Hunter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2023
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا، هانتر بایدن به اساس فقره 9 قانون فرار مالیاتی متهم شده است.
به گزارش اسپوتنیک، طبق محتوای دوسیه جنایی امریکا، هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور ایالات متحده، به 9 فقره فرار از پرداخت مالیات 1.4 میلیون دالری بین سال های 2016 تا 2020 متهم شده است.
تساروالی اختصاصی دوسیه جنایی را ارائه کرده و در آن آمده است که پسر رئیس جمهور آمریکا به 9 ماده قانون جزا متهم شده است.
متهم به جای پرداخت مالیات، میلیون‌ها دالر را بیجا مصرف کرده است. بین سال‌های 2016 تا 15 اکتوبر 2020، متهم برای مواد مخدر، اسکورت و دوست دختر، هوتل‌های مجلل، خانه‌های اجاره‌ای، موترها، لباس و سایر موارد شخصی هزینه کرده است. اقلام به جای پرداخت مالیات."، سند می گوید.
تسارنوالی نوشته است: "متهم در یک طرح چهار ساله برای فرار از حداقل 1.4 میلیون دالر مالیات شرکت کرده است."
پیش از این، بایدن کوچک 53 ساله قبلاً به جرم فرار از پرداخت مالیات متهم شده بود؛ او توافقی را انجام داد، اما محکمه آن را تأیید نکرد. به مبلغی که متهم شد بسیار کم بود؛ در تسارنوالی گفتند که او در سال های 2017 و 2018 بیش از 100000 دالر پرداخت نکرده است، که باعث می شد در هر مورد تا 12 ماه حبس شود.
هانتر بایدن اولین فرزند رئیس جمهور فعلی امریکا است که تحت تعقیب قانون قرار گرفته است. در مورد اول، به گفته بازرسان، در سال 2018 هنگام خرید یک تفنگچه کلت، اطلاعات نادرستی ارائه کرده و مصرف مواد مخدر را انکار کرده است.
بر اساس مجموع اتهامات وارده به وی، او با 25 سال زندان و 750 هزار دالر جریمه نقدی روبرو است، در حالی که معمولاً در چنین مواردی مجازات حبس برای مجرمین بار اول در نظر گرفته نمی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала