روز نیروگاه های هسته ای کم توان در دوبی با ارائه توانمندی های روس اتم

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر روس اتم
روس اتم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2023
عضو شوید
روس اتم پیشرفت در اجرای پروژه های کم مصرف را در روز نیروگاه های کم توان هسته ای در دوبی نشان داد
به گزارش اسپوتنیک، در حاشیه کنفرانس آب و هوا COP28، شرکت دولتی روس اتم، روز نیروگاه های هسته ای کم توان (LNPD) را برگزار کرد که در آن طیف کاملی از راه حل های تکنالوژیکی برای دستیابی به اهداف آب و هوایی و اطمینان از آینده کم کربن ارائه شد.
الکسی لیخاچوف مدیرکل روس اتم گفت: ما متقاعد شده‌ایم که انرژی هسته‌ای قطعاً پایه‌ای برای تعادل کم کربن خواهد بود که همه ما برای آن تلاش می‌کنیم. و تولید هسته ای در مقیاس کوچک به عنوان یکی از راه حل های فن آوری قابل اعتماد، جایگاه شایسته خود را در صنعت انرژی هسته ای آینده خواهد گرفت تبدیل خواهد شد.
کریل کوماروف، مدیر توسعه و تجارت بین‌الملل روس اتم طی سخنرانی خود گفت: بیش از 70 پروژه راکتور مدولار کوچک در مرحله طراحی در جهان وجود دارد. روس اتم تنها شرکت فناوری است که از حرف به سمت عمل رفته است.
در پایان روز نیروگاه های کم توان هسته ای، مدیریت روس اتم مفهوم ساخت پروژه نیروگاه هسته ای کم توان مغولستان را به دالایجارگال دورژدابال مدیر اجرایی شرکت دولتی "مون اتم"مغولستان ارائه کرد. این مراسم توسعه همکاری بین روس اتم و شرکای خارجی را نشان داد و تقاضا برای فناوری های راکتورهای کوچک در بازارهای بین المللی انرژی را تایید کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала