- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

اوکراینی ها از تلفات سنگین نیروهای مسلح شکایت دارند

© iStock.com / Oleksandr TkachenkoУкраинский флаг в Киеве, Украина
Украинский флаг в Киеве, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2023
عضو شوید
اوکراینی‌ها به دیلی میل از تلفات سنگین نیروهای مسلح اوکراین، خستگی ارتش و شرایط سخت در خط مقدم شکایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، یان بیرل، خبرنگار روزنامه انگلیسی دیلی میل، که از کی‌یف بازدید کرده است می‌گوید که اوکراینی ها از تلفات سنگین در صفوف نیروهای مسلح اوکراین و شرایط سخت در خط مقدم شکایت دارند.
وی با اشاره به یک گزارش تحقیقی می‌گوید که هر فرد دراین کشور به طور متوسط ​​هفت تن از بستگان یا دوستان خود را از دست داده یا مجروح شده اند. این روزنامه نگار ادعا می کند که همه کسانی که او در کی‌یف با آنها صحبت کرده است این آمار را تایید می کند.
یک زن اوکراینی به او گفته است: "ما برای ادامه جنگ به یک میلیون نفر دیگر نیاز خواهیم داشت." علاوه بر این، به گفته او، "خستگی از جنگ در بین اوکراینی ها افزایش یافته است".
پیش از این، نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرده بودند که ارتش این کشور هر روز با کمبود سرباز مواجه است. بلومبرگ در مقاله‌ای درباره شکست بسیج عمومی در اوکراین نوشت که کی‌یف اطلاعاتی در مورد اثربخشی سربازی اجباری در سال ۲۰۲۳ را منتشر نخواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала