هر درگیری از طریق دیپلماتیک حل و فصل می شود

© AP Photo / Andrew HarnikГлава Комитета начальников штабов США Чарльз Браун. Архивное фото
Глава Комитета начальников штабов США Чарльз Браун. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2023
عضو شوید
جنرال امریکائی حین سخنرانی در مجمع دفاع ملی ریگان گفت که درگیری در اوکراین نه تنها از طریق ابزار نظامی پایان خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش اسپوتنیک، جنرال چارلز براون، لوی درستیز مشترک قوای امریکا گفت: "هر نوع درگیری نظامی را نمی‌توان صرفاً با روش‌های نظامی حل کرد، در نهایت راه‌حل دیپلماتیک پیدا می‌شود".
جنرال گفت که ایالات متحده می تواند به یک راه حل دیپلماتیک برای درگیری بین اوکراین و روسیه کمک کند. روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کیف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها وضع کرده اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد که فعلاً هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک جهت صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه یک اولیت مطلق برای مسکو است.
به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مسکو هرگز گفتگو را رد نکرده است، اما طرف مقابل باید مستقیماً این را بگوید.
لوی درستیز مشترک قوای امریکا گفت: "هر نوع درگیری نظامی را نمی‌توان صرفاً با روش‌های نظامی حل کرد، در نهایت راه‌حل دیپلماتیک پیدا می‌شود".
جنرال گفت که ایالات متحده می تواند به یک راه حل دیپلماتیک برای درگیری بین اوکراین و روسیه کمک کند.
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کیف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها وضع کرده اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد که فعلاً هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک جهت صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه اولیت مطلق برای مسکو است.
به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روسیه هرگز گفتگو را رد نکرده است، اما طرف مقابل باید مستقیماً این را بگوید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала