- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

لحظه ای نابود شدن نیروهای پیاده نظام اوکراین در نزدیکی بلوگروفکا + ویدیو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий дежурит у здания казарм брошенной артиллерийской части Вооруженных сил в Бердянске
Военнослужащий дежурит у здания казарм брошенной артиллерийской части Вооруженных сил в Бердянске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه با بکارگیری از پهپادهای FPV، سنگرهای پیاده نظام و تیراندازی نیروهای مسلح اوکراین را در نزدیکی بلوگروفکا نابود کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدیوی از نابود کردن نیروهای پیاده نیروهای مسلح اوکراین در سنگرها و استحکامات و همچنین نقاط تیراندازی در منطقه بلوگروفکا منتشر کرد.
این وزارتخانه تصاویر ویدئویی از برخورد چندین پهپاد FPV به پیاده نظام و استحکامات اوکراینی و همچنین کنترل نابود کردن هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی را نشان می دهد.
وزارت دفاع روسیه تصریح کرد: "اپراتورهای پهپاد نظامی روسیه با ضربات دقیق نقاط تیراندازی و نیروی انسانی نیروهای مسلح اوکراین را در سنگرها نابود کردند".
این وزارت افزوده است، که این ویدئو "نابودی شبه‌نظامیان نیروهای مسلح اوکراین در سنگرهای منطقه بلوگروفکا" را ضبط کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала