ترسو هستند؛ واکنش لاوروف در باره فرار بلینکن و بورل از نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы "3+3" для Южного Кавказа в Тегеране
Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы 3+3 для Южного Кавказа в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2023
عضو شوید
سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه به ترک بلینکن و بورل از شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: خروج سریع آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا و جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا از مقدونیه شمالی، نشان دهنده ترس از گفتگو با روسیه است.
"او رفت، همانطور که من فهمیدم، بلینکن و بورل نیز رفتند. چرا این اتفاق می افتد؟ خوب، آنها احتمالا فکر می کنند که با این کار بر قصد خود برای منزوی کردن روسیه تاکید می کنند. اما من فکر می کنم که آنها ترسو هستند، آنها از هر گونه گفتگوی صادقانه با حقایق در دست می ترسند".
کنگره وزرای خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) در 30 نوامبر و 1 دسامبر در اسکوپیه مرکز مقدونیه شمالی برگزار می شود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، نماینده این هیئت روسیه است و قرار است هم مذاکرات چندجانبه و هم دیدارهای شخصی داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала