لاوروف: تحریم های امریکا به پیوندهای شرق و غرب نقطه پایان می گذارد

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы "3+3" для Южного Кавказа в Тегеране
Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы 3+3 для Южного Кавказа в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت: سازمان امنیت و همکاری اروپا در وضعیت اسفناکی قرار دارد، چشم انداز سازمان نامشخص است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: ایالات متحده و همکاران اروپایی آن که به دنبال فروافتادن اقتصاد روسیه با تحریم هستند و به همکاری شرق و غرب پایان داده اند.
لاوروف در نشست عمومی شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در اسکوپیه در مقدونیه شمالی گفت: "در تلاش برای فروافتادن اقتصاد روسیه، ایالات متحده و همکاران اروپایی آن هزاران تحریم را در برابر روسیه اعمال کرده‌اند و در نتیجه به همکاری عملی گسترده بین شرق و غرب در منطقه زمانی مشترک ما پایان داده‌اند".
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2023
لاوروف عازم مقدونیه شمالی شد + ویدیو
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست شورای وزیران امور خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا در اسکوپیه گفت: "روسیه با تأسف متذکر می شود که سازمان امنیت و همکاری اروپا در وضعیت اسفناکی قرار دارد و چشم انداز این سازمان همچنان نامشخص است".
لاوروف در نشست شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت: "تنها بیش از یک سال دیگر، قانون نهایی هلسینکی 50 ساله خواهد شد. در این راستا، من متأسفانه اعتراف می کنم که سازمان امنیت و همکاری اروپا در وضعیت اسفناکی به این سالگرد نزدیک می شود و چشم انداز آن نامشخص است".
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، که معنای تلاش برای احیای سازمان امنیت و همکاری اروپا که در حال تبدیل شدن به ضمیمه ناتو و اتحادیه اروپا است، اکنون زیر سوال رفته است.
سازمان امنیت و همکاری اروپا اساسا در حال تبدیل شدن به ضمیمه ناتو و اتحادیه اروپا است. لاوروف در اولین نشست عمومی شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در اسکوپیه در مقدونیه شمالی گفت.
رئیس وزارت امور خارجه روسیه همچنین تعجب کرده است، که آیا سازمان امنیت و همکاری اروپا می‌تواند "با واقعیت‌های عینی توسعه جهانی سازگار شود و دوباره به بستری برای بررسی عینی مشکلات امنیتی منطقه‌ای بر اساس اصول قانون نهایی هلسینکی، در درجه اول به اصل برابری همه کشورهای شرکت کننده تبدیل شود".
لاوروف خاطرنشان کرد، که "تاکنون پرسش ها بسیار بیشتر از پاسخ ها وجود دارد".
یادآوری می کنیم، که نشست شورای وزیران خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا از 30 نومبر تا 1 دسمبر در پایتخت مقدونیه شمالی برگزار می شود. انتظار می رود که شرکت کنندگان در مورد مسائل امنیتی در این قاره در بحبوحه درگیری های اوکراینی و همچنین در مورد رئیس بعدی سازمان بحث و گفتگو کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала