- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یورش راکتی ناوچه ناوگان دریای سیاه بر ساختارهای نظامی نیروهای مسلح اوکراین + ویدیو

© Sputnik / Russian Defence Ministry  /  مراجعه به بانک تصاویر Пуск "Калибров" из акватории Черного моря по военным объектам ВСУ
Пуск Калибров из акватории Черного моря по военным объектам ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه نوشت: پرتاب راکت های از ناوچه ناوگان دریای سیاه با شلیک "کالیبر" به ساختارهای زیرساختی نیروهای مسلح اوکراین برخورد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که یک ناوچه روسی زیرساخت های نظامی اوکراین را با راکت های کروز کالیبر مورد یورش قرار داد.
این نشریه می‌گوید: خدمه یک ناوگان ناوگان دریای سیاه با عملیات در دریای سیاه، وظیفه یورش ناگهانی با راکت های کروز مجموعه کالیبر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به زیرساخت‌های نظامی دشمن دریافت کردند".
وزارت نظامی روسیه با انتشار ویدئویی از پرتاب ها افزود: "این یورش با موفقیت انجام شد، اهداف تعیین شده مورد اصابت قرار گرفتند".
یادآوری می کنیم، که از 10 اکتوبر 2022، ارتش روسیه یورش های راکتی به انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و تأسیسات ارتباطی در سراسر اوکراین را آغاز کرد. همانطور که ولادیمیر پوتین اظهار داشت، اولین یورش ها پاسخی به یورش تروریستی رژیم کیف بر روی پل کریمه بود. از آن زمان، هشدارهای یورش هوایی هر روز در مناطق اوکراین، گاهی در سراسر کشور اعلام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала