- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

واکنش زاخارووا به سخنان زلنسکی درباره ای کشتی های غربی

© AP Photo / Mindaugas KulbisПрезидент Украины Владимир Зеленский выступает на саммите НАТО в Вильнюсе 12 июля 2023 года.
Президент Украины Владимир Зеленский выступает на саммите НАТО в Вильнюсе 12 июля 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: سخنان رئیس جمهور اوکراین درباره ای کشتی های غربی از نظامی شدن اوکراین حکایت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: سخنان ولادیمیر زلنسکی مبنی بر اینکه غرب کشتی‌های جنگی کی‌یف را به کشتی‌های ظاهراً نگهبانی نشان می‌دهد که نظامی‌سازی اوکراین برای یک دقیقه متوقف نمی‌شود و از هر بهانه‌ای برای این کار استفاده می‌شود.
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2023
لقب "رویاپرداز سال" به زلنسکی داده شد
پیش از این، زلنسکی مدعی شده بود که اوکراین کشتی هایی از غرب برای اسکورت کشتی های حامل غلات دریافت می کند.
زاخارووا در نشست توجیهی گفت "بیانیه زلنسکی نشان می دهد که نظامی کردن رژیم کیف از سوی کشورهای ناتو یک دقیقه متوقف نمی شود. از هر انگیزه ای برای این کار استفاده می شود. هدف اعلام شده محافظت از کشتی های حمل غلات با کشتی های جنگی، پوششی مطلق برای ماجراجویی های نظامی احتمالی رژیم کیف و متصدیان غربی آن در دریای سیاه است".
یادآوری می کنیم، که پیش از این در یکی از رویدادهای پولیتیکو در بروکسل به منظور معرفی "بانفوذترین افراد سال"، مجری برنامه رتبه‌بندی را در رده‌های "فعالان"، "رویاپردازان" و "اخلال‌گران" ارائه کرد، زلنسکی مقام نخست را به خود اختصاص داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала