برگزیده ای از سخنان پوتین/ روسیه برای آزادی همه ای جهان می جنگد

© Sputnik / POOL/Sergei Bobylev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент России Владимир Путин во время встречи с заместителем председателя Центрального военного совета КНР Чжаном Юсей в Ново-Огарево
Президент России Владимир Путин во время встречи с заместителем председателя Центрального военного совета КНР Чжаном Юсей в Ново-Огарево - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه راه کسانی که مدعی چیرگی بر جهان را دارند، بسته است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: این روسیه است که راه کسانی را که مدعی چیرگی بر جهان هستند بسته کرده است؛ این کشور برای آزادی همه ای جهان می جنگد.
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2023
پوتین: ساخت جهان چند قطبی حتمی است
پوتین در سخنرانی خود در شورای جهانی خلق روسیه گفت: "این کشور ما، جهان روسیه است، همانطور که بیش از یک بار در تاریخ اتفاق افتاده است، راه کسانی را که امروز ادعای چیرگی بر جهان و انحصار آنها را دارند، بسته کرده است. ما اکنون برای آزادی نه تنها روسیه، بلکه برای همه ای جهان می‌جنگیم".
پوتین: غرب به کشور چندملیتی مانند روسیه نیاز ندارد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در شورای جهانی خلق روسیه گفت: غرب به کشور چندملیتی مانند روسیه نیاز ندارد؛ همه اشکال روس هراسی و نژادپرستی که در برابر همه مردم فدراسیون روسیه است، به راه افتاده است.
پوتین گفت: "امروزه، روس هراسی و دیگر شکل های نژادپرستی و نئونازیسم تقریباً به ایدئولوژی رسمی نخبگان حاکم غربی تبدیل شده است. آنها نه تنها در برابر روس ها، بلکه در برابر همه ای مردم روسیه نیز هستند: تاتارها، چچن ها، آوارها، تووین ها، باشقیرها، بوریات ها، یاکوت ها، اوستی ها، یهودیان، اینگوش ها، ماری ها، آلتایی ها، بسیاری از ما هستند، من برنده شدم. اکنون همه آنها را نام ببرید، اما تکرار می کنم، این در برابر همه مردم روسیه است".
وی تاکید کرد، که غرب به چنین کشور چندملیتی نیاز ندارد.
پوتین گفت: "غرب اصولاً به کشور بزرگ و چند ملیتی مانند روسیه نیاز ندارد. تنوع و وحدت فرهنگ‌ها، سنت‌ها، زبان‌های گروه‌های قومی به سادگی با منطق نژادپرستان و استعمارگران غربی، سیستم بی‌رحمانه‌ی بی‌شخصیت‌سازی، جدایی، سرکوب و استثمار کامل آن‌ها مطابقت ندارد. بنابراین، آنها دوباره ارگان بشکه ای قدیمی را راه اندازی کردند، می گویند روسیه زندان ملت ها است و خود روس ها مردم بردگان هستند. این را بارها در طول قرن ها شنیده ام".
پوتین: روسیه در خط مقدم ایجاد یک نظم جهانی عادلانه است
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: فدراسیون روسیه در خط مقدم ایجاد یک نظم جهانی عادلانه است، دیکتاتوری یک هژمون در جهان فرسوده است، این برای تمام اکثریت جهان روشن است.
پوتین در سخنرانی خود در شورای جهانی خلق روسیه گفت: "ما آشکارا می گوییم دیکتاتوری یک هژمون، ما آن را می بینیم، اکنون همه می بینند، فرسوده است. همانطور که می گویند او به یک جنایت کشیده شده است و به سادگی برای اطرافیانش خطرناک است. این در حال حاضر برای تمام اکثریت جهان روشن است. اما تکرار می‌کنم، این کشور ما است که اکنون در خط مقدم ایجاد نظم جهانی عادلانه‌تر است".
پوتین: هرگونه تلاش برای ایجاد اختلاف و شکاف در جامعه ما خیانت است
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، هرگونه تلاش برای ایجاد اختلاف و شکاف در جامعه روسیه یک خیانت است.
پوتین خطاب به شرکت کنندگان در شورای جهانی خلق روسیه گفت: "هرگونه تلاش برای کاشتن نفرت قومی و مذهبی، برای تجزیه جامعه ما، خیانت و جنایت در برابر همه ای روسیه است. ما به کسی اجازه نخواهیم داد روسیه را که به تنهایی داریم، در مورد میهنمان، دعاهای ما که به زبان های مختلف شنیده می شود، تقسیم کند".
همچنین رئیس دولت در سخنان خود سخنان قدیس گریگوری متکلم را یادآور شد که تکریم مادر امری مقدس است و وطن مادری مشترک است.
پوتین افزود: "کانون هایی که پس از فروپاشی امپراتوری روسیه و اتحاد جماهیر شوروی پدید آمدند، نه تنها هنوز در حال دود شدن هستند، بلکه گاهی اوقات با قدرتی تازه شعله ور می شوند. و این زخم ها برای مدت طولانی خوب نمی شوند. ما هرگز این اشتباهات را فراموش نخواهیم کرد و نباید آنها را تکرار کنیم".
پوتین: اقتصاد، صنایع و کسب و کارهای خلاق ما باید پتانسیل خود را افزایش دهند
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت، که نمایندگان مقامات این کشور باید مشکلات چیدمان فضاهای وسیع را حل کنند؛ اقتصاد، صنایع و کسب‌وکارهای خلاق روسیه باید ظرفیت‌های بالقوه خود را افزایش دهند.
پوتین از طریق لینک ویدیویی در نشست شورای جهانی خلق روسیه (VRNS) گفت: "ما باید مشکلات توسعه فضاهای وسیع را حل کنیم - از اقیانوس آرام گرفته تا دریای بالتیک و دریای سیاه. اقتصاد، صنعت، کشاورزی، صنایع جدید: صنایع خلاق، خلاق و تجارت ملی باید پتانسیل های بالقوه خود را افزایش دهند".
وی خاطرنشان کرد، که مقامات کشور از آرزوی همه برای نفع کشور، جامعه و مردم حمایت می کنند.
رئیس جمهور در پایان گفت: "این چیزی است که توسعه حاکمیتی از آن در راستای منافع ملی ساخته شده است".
پوتین: تحریم ها شکست خورد، فدراسیون روسیه کارآفرینی مستقل را افزایش خواهد داد
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: تحریم‌ها شکست خورده است، روسیه حمایت از کارآفرینی ملی مستقل را افزایش خواهد داد.
پوتین از طریق لینک ویدیویی در نشست شورای جهانی خلق روسیه (VRNS) گفت: "با تلفیق تلاش‌های دولت و تجارت، تهاجم اقتصادی بی‌سابقه غرب را خنثی کردیم. حمله برق آسای تحریمی او شکست خورد. روسیه حمایت از کارآفرینی ملی مستقل را افزایش خواهد داد".
وی از کارآفرینان خواست در روسیه سرمایه گذاری کنند، شغل ایجاد کنند، تولید را توسعه دهند و در آموزش پرسنل شرکت کنند. رئیس دولت در پایان گفت: "آنگاه رشد اقتصاد ملی به موفقیت‌ها و فرصت‌های جدیدی برای شرکت‌های شما تبدیل خواهد شد".
ولادیمیر پوتین: مسکو هرگونه مداخله خارجی را اقدامی تهاجمی در برابر روسیه می داند و بر این اساس به آن پاسخ خواهد داد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: "تاکید می کنم که ما هرگونه مداخله یا اقدام تحریک آمیز خارجی با هدف ایجاد درگیری و مناقشه بین قومیتی و بین مذهبی را اقدامی تهاجمی علیه روسیه، به عنوان تلاشی برای به چالش کشیدن روسیه از طریق افزایش تروریسم و افراط گرایی، به عنوان ابزاری برای مبارزه با روسیه می دانیم، و بر این اساس به این اقدامات واکنش مناسب خواهیم داشت".
ولادیمیر پوتین افزود که روسیه کشوری بزرگ و با شاخص های متنوع است، و قدرت، برتری رقابتی و پتانسیل عظیمی در این تنوع فرهنگ، سنت و آداب و رسوم نهفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала