استولتنبرگ: ادامه پشتیبانی نظامی از اوکراین آزمایشی است

© AP Photo / Olivier MatthysГенсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе
Генсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2023
عضو شوید
دبیرکل ناتو درباره ای پشتیبانی ناتو از اوکراین گفت: ناتو با تصمیم به ادامه پشتیبانی از اوکراین با یک آزمون روبرو است.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو اعتراف کرد، که ائتلاف در حال حاضر در پیوند با نیاز به ادامه پشتیبانی نظامی از اوکراین با یک "آزمایش" روبرو است.
او همچنین به پرسش های خبرنگاران درباره ای نیاز به اوکراین و کاهش سریع کمک های نظامی بین المللی، راهبردی جدیدی برای باقی ماندن به عنوان یک کشور مستقل پاسخ نداد.
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2023
وزارت خارجه روسیه: این غرب بود که کیف را از گفت و گو با مسکو بازداشت
وی پیش از آغاز نشست وزیران امور خارجه کشورهای بلوک آتلانتیک شمالی در بروکسل در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت: "مسئولیت ما این است که اطمینان حاصل کنیم که اوکراین با تسلیحات مورد نیازش حمایت می شود. متفقین قبلاً پشتیبانی نظامی بی سابقه ای ارائه کرده اند که باعث شده است به موفقیت ها دست یابد. آزمون امروز حفظ این پشتیبانی است. من مطمئن هستم که ایالات متحده به حمایت خود ادامه خواهد داد زیرا این به امنیت آنها نیز مرتبط است و همچنین با توافقات گذشته ما مطابقت دارد".
وی نتیجه گیری کرد: "ما تنها باید مسیر را ادامه دهیم، این برای امنیت خودمان است".
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف تصریح کرد، که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала