امروز یک تعداد از گروگان های غزه آزاد می شوند

© AFP 2023 / Jack GuezИзраильские силы безопасности рядом с автобусами, ожидающими на вертолетной площадке медицинского центра Шнайдер в Тель-Авиве, на фоне подготовки к освобождению израильских заложников, удерживаемых Хамасом в секторе Газа
Израильские силы безопасности рядом с автобусами, ожидающими на вертолетной площадке медицинского центра Шнайдер в Тель-Авиве, на фоне подготовки к освобождению израильских заложников, удерживаемых Хамасом в секторе Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2023
عضو شوید
رسانه ها: اسرائیل فهرست گروگان های را که تهیه نموده است، امروز 27 نوامبر آزاد می کند.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش آی 24، اسرائیل تایید کرده است که فهرست گروگان های که روز دوشنبه 27 نوامبر آزاد می شوند آماده گردیده است.
این کانال در بیانیه ای در شبکه اجتماعی Xنوشت: اسرائیل تایید می کند که یک شبه لیست از گروگان های را که امروز آزاد می شوند دریافت کرده است.
اسرائیل و حماس با میانجیگری قطر به اولین توافق بزرگ از زمان تشدید درگیری ها در 7 اکتوبر دست یافتند: طرفین توافق کردند که به مدت چهار روز درگیری ها را متوقف کنند تا ده ها گروگان و زندانی را که توسط یکدیگر در اختیار داشتند، مبادله نمایند.
رادیو اسپوتنیک گزارش داد که حماس یک روسی را که در غزه بود آزاد کرد، اسرائیل تایید نموده است که فهرست از گروگان های که روز دوشنبه 27 نوامبر آزاد می شوند را دریافت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала