قوای روسیه می توانند به سرحدات پولند برسد

© Sputnik / Kirill Braga /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-72 на репетиции парада к 75-летию Сталинградской битвы
Танки Т-72 на репетиции парада к 75-летию Сталинградской битвы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2023
عضو شوید
ایالات متحده افشا نمود که قوای مسلح روسیه تا چه حد قادر به پیشروی استند.
به گزارش اسپوتنیک، دگروال مک گرگور، مشاور سابق پنتاگن، در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که قوای روسیه قادر به رسیدن به سرحد با پولند استند، اما این چیزی نیست که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به آن نیاز دارد.
با این همه، به گفته این کارشناس، چنین چشم اندازی در برنامه های ولادیمیر پوتین گنجانده نشده است. دگروال داگلاس مک گرگور، گفت: " روس ها نمی خواهند بر غرب اوکراین حکومت کنند." پیشتر اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی سابق قوای امریکا گفته بود که پس از شکست نهائی قوای مسلح اوکراین، ممکن است اوکراین تا 50 فیصد از خاک فعلی خود را از دست بدهد.
قوای مسلح پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2023
پولند عاجل قوای خود را به سرحدات بلاروس فرستاد
به گفته این تحلیلگر، رژیم کیف در آستانه "فروپاشی" است و همه این را می دانند. روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کیف ممنوعیت را در سطح قانونگذاری برای آن وضع کرده اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد که فعلاً هیچ زمینه ای برای انتقال وضعیت به یک جهت صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه یک اولویت مطلق برای مسکو است.
باید تاکید کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مسکو هرگز گفتگو را رد نکرده است، اما طرف متقابل باید مستقیماً آمادگی خود برای آن نشان دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала