فرار جوانان اوکراین از خدمت سربازی

© Photo / Facebook account of General Prosecutor of Ukraine Yuriy LutsenkoЗадержание за взятку мэра города Сколе Львовской области Владимира Москаля
Задержание за взятку мэра города Сколе Львовской области Владимира Москаля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2023
عضو شوید
خالی گاه های موجود در قوانین اوکراین به شهروندان اجازه می دهد از زیر بار مسئولیت سربازی فرار کنند.
به گزارش اسپوتنیک، مشکل اوکراین به تعداد سربازان نیست، بلکه "کیفیت" و توانایی آنها برای مدیریت عملیات های بزرگ نظامی کافی نیست.
فایننشال تایمز به نقل از جک واتلینگ، کارمند مؤسسه مطالعات دفاعی سلطنتی بریتانیا نوشت، پیش از این، والری زالوژنی، سرقوماندان قوای اوکراین، در مقاله ای برای اکونومیست نوشته بود که امکانات آموزشی قوای احتیاط در خاک اوکراین محدود است، شکاف های موجود در قوانین به شهروندان اجازه می دهد از زیر بار مسئولیت خدمت سربازی فرار کنند.
ویکتور کیسیل، جگرن قوای اوکراینی، پیشتر به سی‌ان‌ان درباره کمبود پرسنل نظامی در قوای مسلح اوکراین گفته بود که گاهی اوقات به مقیاس بحرانی می‌رسد.
روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال توسط رژیم کیف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند.
وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، به روسیه "هیچ فرصتی برای انتخاب گزینه دیگر داده نشد. خطرات امنیتی به‌گونه‌ای ایجاد شد که پاسخ دادن به روش‌های دیگر غیرممکن بود."
به گفته وی، روسیه 30 سال تلاش می کند با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بدبینانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شده است، در حالی که ائتلاف در این میان، با وجود اعتراضات مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به سرحدات فدراسیون روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала