- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

حملات ناکام پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر حملات ناکام ارتش اوکراین به مناطقی در روسیه
حملات ناکام ارتش اوکراین به مناطقی در روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2023
عضو شوید
صبح امروز، تلاش رژیم کی یف برای انجام حملات تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به اهدافی در خاک فدراسیون روسیه متوقف شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که سیستم‌های دفاع هوایی روسیه صبح یکشنبه 9 پهپاد اوکراینی را بر فراز قلمرو مناطق مسکو، تولا، کالوگا و بریانسک سرنگون کردند و تلاش کی یف برای انجام حملات تروریستی در خاک روسیه خنثی شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: "صبح امروز، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ا به اهدافی در خاک روسیه خنثی شد.سیستم‌های دفاع هوایی در حال انجام وظیفه 9 پهپاد را بر فراز قلمرو مناطق مسکو، تولا، کالوگا و بریانسک منهدم کردند."
پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که سیستم‌های دفاع هوایی روسیه شبانه 11 پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق مسکو، تولا، کالوگا و بریانسک سرنگون کردند.
همانطور که سرگئی سوبیانین شهردار پایتخت گزارش داد، برخی از پهپادهای سرنگون شده به سمت پایتخت پرواز می کردند. به گفته وی براساس اطلاعات اولیه، این حمله هیچ گونه آسیب و ویرانی جدی به دنبال نداشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала