- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

رسانه ها: روسیه با یک تصمیم ضربه سختی به نیروهای مسلح اوکراین وارد کرد

CC BY-SA 4.0 / Russian Federation Defence Ministry / رسانه ها: روسیه با یک تصمیم ضربه سختی به نیروهای مسلح اوکراین وارد کرد
رسانه ها: روسیه با یک تصمیم ضربه سختی به نیروهای مسلح اوکراین وارد کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2023
عضو شوید
سیستم های جنگ الکترونیک روسیه با موفقیت موشک های ناتو را از مسیر خود منحرف کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اکونومیست در مقاله‎‌ای نوشت: روسیه از سیستم های جنگ الکترونیک موثر در منطقه عملیات ویژه استفاده می کند که حتی موشک های انتقال یافته از کشورهای ناتو را از مسیر خارج می کند.
دراین مقاله آمده: "موشک‌های دوربرد GMLRS که با استفاده از پرتابگرهای HIMARS پرتاب می‌شوند نیز شروع به از دست دادن اهداف کرده‌اند. در حال حاضر، در برخی مناطق، بیشتر پرتابه‌های GMLRS از مسیر خود منحرف می‌شوند.
خاطرنشان می شود که توانایی سیستم های جنگ الکترونیک روسی برای مقابله موثر با پهپادهای مختلف ارزان قیمت نگرانی بیشتری دارد. موفقیت روسیه در نبرد پهپادها را می توان به تراکم سیستم های جنگ الکترونیکی نسبت داد که به لطف چندین سال سرمایه گذاری در این زمینهبه وجود امده است.
نویسنده این مقاله در پایان نوشت: "تجهیزات روسیه یا سیستم‌های هدایت را غیرفعال می‌کنند یا ارتباطات رادیویی با اپراتورها را مسدود می‌کنند. پهپادهای آسیب‌دیده بی‌هدف در آسمانت پرواز میکنند تا زمانی که شارژشان تمام شود و به زمین بیفتند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала