گروه های شیعه عراقی مسئولیت گلوله باران پایگاه امریکایی را بر عهده گرفتند

© Sputnik / Alexandr Imedashvily /  مراجعه به بانک تصاویر Военная техника и флаг США в совместном центре тренировок и оценок Грузия-НАТО
Военная техника и флаг США в совместном центре тренировок и оценок Грузия-НАТО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2023
عضو شوید
گروه های شیعه عراقی مسئولیت گلوله باران پایگاه امریکایی در سوریه را بر عهده گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، مقاومت اسلامی عراق متشکل از گروه های مسلح شیعه مسئولیت گلوله باران یک پایگاه امریکایی در میدان گازی کونیکو در ولایت دیرالزور در شرق سوریه را بر عهده گرفت.
پیش از این یک منبع محلی به اسپوتنیک گفته بود، که پایگاه امریکایی کونیکو در ولایت دیرالزور در شرق سوریه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
Палестинцы несут вещи, покидая больницу Аль-Ахли, которую они использовали в качестве убежища, в городе Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2023
لحظه به لحظه؛ ادامه یورش های اسرائیل همزمان با توافق آتش بس + ویدیو و نگاره ها
این گروه در بیانیه ای اعلام کرد: "رزمندگان مقاومت اسلامی در عراق به پایگاه اشغالگران امریکایی در میدان نفتی کونیکو در سوریه حمله موشکی کردند".
یادآوری می کنیم، که پایگاه های امریکایی در عراق و سوریه اخیرا بارها مورد حمله قرار گرفته اند که گروه های مسلح شیعه فعال در عراق مسئولیت آن را بر عهده گرفته اند.
سابرینا سینگ، معاون سخنگوی پنتاگون، روز سه شنبه گفت که از 17 اکتوبر، 66 حمله از این دست رخ داده است که 62 نفر را زخمی کرده است. ارتش امریکا به طور غیرقانونی مناطقی در شرق و شمال شرق سوریه در استان های دیرالزور، الحسکه و رقه که بزرگترین میادین نفت و گاز سوریه در آن قرار دارد، کنترل می کند. دمشق رسمی بارها حضور نیروهای امریکایی در خاک خود را اشغال و دزدی دریایی دولتی به منظور سرقت آشکار نفت خوانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала