- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی سه پهپاد اوکراینی از سوی پدافند هوایی روسیه بر فراز کریمه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که صبح چهارشنبه سامانه های پدافند هوایی این کشور، 3 پهپاد اوکراینی را بر فراز خاک کریمه رهگیری و سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه صبح چهارشنبه با انتشار بیانیه نوشت: "امروز نزدیکای ساعت 07:30 به وقت مسکو، تلاش رژیم کی یف برای انجام یورش تروریستی از سوی پهپادهای نوع هواپیما به هدف های در خاک روسیه متوقف شد. سامانه های پدافند هوایی روسیه سه هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را برفراز خاک جمهوری کریمه نابود کردند".
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت دفاع روسیه: 42 پهپاد اوکراینی را در یک روز سرنگون کردیم
پیشتر وزارت دفاع روسیه از نابودی چند قایق بدون سرنشین/شهپاد در دریای سیاه که درحال حرکت به سوی کریمه بودند خبر داده بود.
یادآوری می کنیم، که اوکراین روزانه بیش از 40 پهپاد انتحاری به سوی خاک روسیه برای انفجار و انتحار می فرستد که از سوی پدافندهوایی روسیه رهگیری، سرکوب و نابود می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала