- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

حمله ارتش اوکراین به گروهی از خبرنگاران روسیه در زاپروژیا

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه امروز
روسیه امروز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین به گروهی از خبرنگاران روسی که در حال تهیه مطالبی درباره گلوله باران در منطقه زاپوروژیه بودند، با پهپاد مورد حمله قرار دادند.
به گزارش اسپوتیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین گروهی از خبرنگاران روسیه را که در حال پوشش خبری در مورد گلوله باران نیروهای مسلح اوکراین در منطقه راپروژیا بودند را توسط پهپاد مورد حمله قرار داد، یک خبرنگار دچار جراحت و به مراکز درمانی منتقل شد.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که 22 نوامبر، نیروهای مسلح اوکراین "گروهی از خبرنگاران روسیه را که در حال پوشش خبری در مورد گلوله باران نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپروژیا بودند را توسط پهپاد مورد حمله قرار دادند."
در ادامه گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است: "در نتیجه حمله پهپادهای اوکراینی به گروهی از خبرنگاران، بوریس ماکسودوف، خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا-24، ترکش خورد، وی به سرعت به یکی از مراکز درمانی وزارت دفاع روسیه منتقل شد. خطری جانش را تهدید نمی کند. به بوریس ماکسودوف تمام مراقبت های پزشکی لازم ارائه شده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала