جبهه مقاومت: یک طالب را کشته و چهار طالب دیگر را در پروان و کاپیسا زخمی کردیم

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2023
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی افغانستان از زخمی کردن سه جنگجوی گروه طالبان در ولایت کاپیسا و کشته و زخمی کردن دو طالب دیگر در ولایت پروان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، شب گذشته، دوشنبه، ۲۹ عقرب، بر یک قرارگاه دشمن، واقع "پل ملاحبیب" از مربوطات شهرستان/ولسوالی حصه دوم کوهستان ولایت کاپیسا حمله کردند که در نتیجه آن ۳ طالب تروریست زخمی شدند".
این جبهه در ادامه نوشته است: "در این یورش به نیروهای جبهه مقاومت ملی هیچ‌گونه آسیبی نرسیده است".
این جبهه افزوده است: "این در حالی است که در یک حمله دیگر نیروهای جبهه مقاومت که شب گذشته در مرکز ولایت پروان انجام شد، ۱ طالب تروریست به هلاکت رسیده و یک تروریست دیگر زخمی شد".
جبهه مقاومت درباره ای این یورش نیروهایش چنین روشنی انداخته است: "این یورش نزدیکای ساعت ۱ شب گذشته، بر یک قرارگاه دشمن در روستای "دادو" از توابع شهرچاریکار، مرکز ولایت پروان، صورت گرفت".
در پایان خبرنامه این جبهه آمده است: "نیروهای جبهه مقاومت ملی به منظور پاکسازی کشور از لوث گروه تروریستی و مزدور طالب، یورش های هدفمند خود را در مناطق مختلف کشور طرح و اجرا می‌کنند".
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین یورش های چریکی جبهه مقاومت و جبهه آزادی در بسیاری از ولایت های شمال افغانستان افزایش پیدا کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала