- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کاهش عرضه گلوله از امریکا به اوکراین

© Photo / Public domain/Dori WhippleПоддоны со 155-мм снарядами на военном складе в штате Кентукки, США
Поддоны со 155-мм снарядами на военном складе в штате Кентукки, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2023
عضو شوید
عرضه گلوله های 155 میلی متری از ایالات متحده به اوکراین بیش از 30 درصد کاهش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی امریکایی ABC گزارش داد، که عرضه گلوله های 155 میلی متری از ایالات متحده به اوکراین از ابتدای تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل بیش از 30 درصد کاهش یافته است.
یک مقام اوکراینی به ABC News گفت، که از زمان آغاز جنگ اسرائیل علیه حماس در نوار غزه در ماه گذشته، عرضه گلوله‌های توپخانه استاندارد ناتو به اوکراین "بیش از 30 درصد" کاهش یافته است.
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
کاخ سفید کاهش بسته های کمکی به اوکراین را تایید کرد
این نشریه خاطرنشان می شود، که در هفته های اخیر مقام های امریکایی چندین بار اعلام کرده اند، که ارسال مهمات به اسرائیل هیچ تاثیری بر درگیری اوکراین نخواهد داشت.
این مقام اوکراینی تاکید کرد: "آنها (مقام های ایالات متحده) به ما گفتند که این بر تعهدات (ایالات متحده) تأثیری نخواهد داشت، اما این کار را کرد".
با این حال، به گفته یکی از مقام های ارشد پنتاگون، کاهش ارسال مهمات به اوکراین "به هیچ وجه پیوندی به آنچه در نوار غزه در حال وقوع است" ندارد، زیرا بسته های کمکی هفته ها پیش از تحویل واقعی جمع آوری می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала