- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

شایگو: جنگ افزار موشکی در جریان عملیات نظامی ویژه بسیار کارآمد بوده است

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Дивизион ЗРК С-400 в районе Владивостока
Дивизион ЗРК С-400 в районе Владивостока - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2023
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه گفت: تدارکات موشکی به سربازان در منطقه عملیات نظامی ویژه در سال 2023 بیش از سه برابر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه در جریان یک نشستی امروز سه شنبه گفت: تسلیحات موشکی کارایی خود را در منطقه نظامی شمالی نشان داده‌اند و تدارکات آنها برای منافع گروه‌های نظامی روسیه درگیر در منطقه عملیات ویژه در سال 2023 بیش از سه برابر شده است.
Министр обороны РФ Сергей Шойгу во время переговоров с министром обороны и поддержки вооруженных сил ИPИ, генералом Мохаммадом Резой Аштиани в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شایگو: نیروهای مسلح اوکراین در ماه نوامبر بیش از 13700 سربازشان را از دست دادند
او گفت: "وزارت دفاع روسیه جنگ افزارهای موشکی مدرن در جریان یک عملیات نظامی ویژه بسیار مؤثر بوده اند. بیش از 270 یورش موشکی انجام شد و بیش از 330 شی مورد اصابت قرار گرفت. امسال عرضه موشک به نفع گروه های نظامی بیش از سه برابر شده است".
عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فیبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "نگهبانی از افرادی عنوان کرد که در جریان هشت سال گذشته از سوی رژیم کی‌یف زیر شکنجه و جنایت قرار گرفته اند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала