کمک های بشردوستانه روسیه به غزه ادامه دارد

© Photo / Russian Emergencies Ministryطرح مشترک روسیه و هند برای طراحی هواپیمای ترابری چندمنظوره
طرح مشترک روسیه و هند برای طراحی هواپیمای ترابری چندمنظوره - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2023
عضو شوید
طیاره ترانسپورتی ایل-76 وزارت شرایط اضطراری روسیه از ماخاچ قلعه به مصر پرواز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در کانال تلگرامی وزارت شرایط اضطراری روسیه آمده است: وزارت شرایط اضطراری روسیه 27 تن کمک های بشردوستانه دیگر را به دست مردم نوار غزه خواهد رساند. طیاره ترانسپورتی ایل-76 این وزارت از ماخاچ قلعه به مصر پرواز کرد.
Израильские военные во наземной операции в секторе Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2023
فرستادن بیش از 140 تن کمک های بشردوستانه به باشندگان نوار غزه از سوی روسیه
خاطرنشان می شود که کمک های بشردوستانه به نمایندگان جمعیت هلال احمر مصر منتقل می شود و آنها آن را به نوار غزه ارسال می کنند.
تاکید شده است که کمک های بشردوستانه به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و به نمایندگی از الکساندر کورنکوف، رئیس وزارت شرایط اضطراری روسیه سازماندهی شده است.
قابل ذکر اس که صبح روز 7 اکتوبر 2023 میلادی (شنبه) اسرائیل مورد حمله راکتی بی سابقه ای از سمت نوار غزه قرار گرفت. سرویس مطبوعاتی قوای اسرائیل اعلام کرد که بیش از 3 هزار راکت اندخت شده است. علاوه بر این، شبه نظامیان حماس پس از حملات راکتی گسترده، به مناطق سرحدی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند.
شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس روز شنبه از عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل خبر داد. قوای اسرائیل از آغاز عملیات آهنین علیه حماس در نوار غزه خبر داد. بنیامین نتانیاهو، صدراعظک رژیم اسرائیل، در خطاب به ملت، اعلان جنگ کرد و گفت کشور در وضعیت جنگی قرار دارد و دستور بسیج گسترده صادر شده است. ارتش اسرائیل در حال پاکسازی مناطق پرجمعیت است.
قوای مسلح اسرائیل گزارش دادند که از آغاز عملیات جنبش فلسطینی حماس، بیش از 4500 راکت از نوار غزه به سوی اسرائیل پرتاب شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала