- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین در حال پیروزی است/ امریکا به حقیقت ناخوشایند درباره ای روسیه پی برده است

CC0 / Balkan Photos / Флаги США и России
Флаги США и России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2023
عضو شوید
روزنامه نگار امریکایی گفت: شکست اوکراین پیامدهای ناگواری برای ایالات متحده خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگار گارلند نیکسون در کانال یوتیوب خود گفت، که شکست اوکراین به یک فاجعه برای ایالات متحده تبدیل خواهد شد، زیرا واشنگتن جایگاه خود را به عنوان یک قدرت قدرتمند در چشم جامعه جهانی از دست خواهد داد.
او خاطرنشان کرد: "توجه جهان بر این درگیری متمرکز شده است (روسیه و اوکراین) مانند هیچ کس دیگری. چرا؟ زیرا این بار ایالات متحده درگیر درگیری با یک ابرقدرت شد. ایالات متحده امریکا گفت، که آنها هر آنچه را که دارند به اوکراین خواهند داد. در نتیجه، پوتین اکنون برنده است. این یک شکست بزرگ برای ایالات متحده است".
Государственные флаги России и США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2023
روسیه و امریکا درباره ای پیوندهای دوجانبه رایزنی های رو در رو انجام دادند
نیکسون تأکید کرد، که کاخ سفید پیش از این اشتباهاتی مرتکب شده بود، اما در آن زمان این کشور از قدرت اقتصادی، دیپلماتیک و صنعتی برخوردار بود، بنابراین آنها "با چنین محاسباتی نادرست کنار رفتند.
وی افزود: اکنون که ایالات متحده این قدرت را از دست داده است، شکست اوکراین در مناقشه منجر به پیامدهای منفی برای واشنگتن خواهد شد.
این روزنامه نگار پیشنهاد کرد، که در آینده نزدیک جهان چند قطبی خواهد شد.
پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته بود که ممکن است کسی تلاش کند روند ساخت یک جهان چندقطبی را کند کند و به کندی برسد، اما ایجاد آن اجتناب ناپذیر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала