دعوت AI Journey از ماسک برای سخنرانی در مسکو

© AFP 2023 / Ryan Lash / TED Conferences, LLC Генеральный директор Tesla Илон Маск
Генеральный директор Tesla Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2023
عضو شوید
کمیته سازماندهی AI Journey از بنیانگذار تسلا برای سخنرانی در کنفرانسی در مسکو دعوت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته برگزارکنندگان این رویداد در مسکو در بیانیه ای اعلام کرد: کمیته سازماندهی کنفرانس بین المللی AI Journey درباره ای هوش مصنوعی که در روسیه برگزار شد، از کارآفرین امریکایی، مالک تسلا و اسپیس ایکس و همچنین شبکه اجتماعی X ایلان ماسک، مدیر عامل پیشین OpenAI سام آلتمن و یکی از بنیانگذاران OpenAI، گرگ براکمن دعوت می کند تا سخنرانی کنند.
Генеральный директор SpaceX, Twitter и Tesla Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2023
ایلان ماسک زلنسکی را به تمسخر گرفت + عکس
در پیام این کمیته آمده است: "کمیته سازماندهی کنفرانس بین المللی "سفر به دنیای هوش مصنوعی" (سفر هوش مصنوعی) از کارآفرین ایلان ماسک، مدیر عامل پیشین OpenAI سام آلتمن و یکی از بنیانگذاران OpenAI گرگ براکمن دعوت می کند تا به عنوان سخنران در این رویداد شرکت کنند و نظرات خود را درباره ای این موضوع به اشتراک بگذارند. آینده هوش مصنوعی و به اشتراک گذاشتن بینش های احتمالی درباره ای شبکه عصبی جدید Grok، و همچنین صحبت درباره ای ایجاد ChatGPT، یک شبکه عصبی که به یک حس در دنیای فناوری تبدیل شده است".
در اوایل ماه نوامبر، پورتال EU Reporter به نقل از منابع گزارش داد، که ماسک در کنفرانس بین المللی سفر هوش مصنوعی هوش مصنوعی که در روسیه برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد. کمیته برگزاری این رویداد سپس این اطلاعات را تکذیب کرد و اشاره کرد که شرکت کارآفرین برنامه ریزی نشده بود، اما اگر بخواهد برگزارکنندگان از دیدن او خوشحال خواهند شد.
یادآوری می کنیم، که این کنفرانس از 22 تا 24 نوامبر در مسکو برگزار می شود. این برنامه به پیشرفت‌های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی (AI)، نقش آنها در اکتشافات علمی جدید، توسعه تجاری و اجتماعی و همچنین محبوبیت در بین جوانان اختصاص داده خواهد شد. سخنرانان معتبر بین المللی از کشورهای هند، چین، برزیل، مالزی، اندونزیا، افریقای جنوبی و سایر کشورها برای مهمانان و تماشاگران کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала