اعتراف زلنسکی: بدون کمک غرب، قوائی اوکراین عقب نشینی خواهند کرد

© AP Photo / Czarek Sokolowskiزلنسکی به لهستان درازای کمک علیه روسیه وعده دادن خاک داده است
زلنسکی به لهستان درازای کمک علیه روسیه وعده دادن خاک داده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2023
عضو شوید
رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد که با توجه به تغییر تأکید که پس از تشدید اوضاع در خاورمیانه رخ داد، به ویژه کیف شروع به دریافت مهمات 155 میلی متری کمتری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اعتراف کرد که اگر متحدین غربی کمک به کیف را متوقف کنند، قوای مسلح اوکراین باید عقب نشینی کند.
زلنسکی افزود: "اکنون من به دریافت کمک از غرب متمرکز شده ام. تمرکز آنها [کشورهای غربی] به دلیل وضعیت خاورمیانه در حال تغییر است. بدون حمایت آنها ما عقب نشینی خواهیم کرد".
وی تاکید کرد که با توجه به تغییرات، تاکید که پس از تشدید اوضاع در خاورمیانه رخ داد، به ویژه اوکراین شروع به دریافت مرمی های 155 میلی متری کمتری کرد. زلنسکی اعتراف کرد: "تدارکات برای ما کاهش یافته است".
کیف بارها خاطرنشان کرده است، کمک متحدین که از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه به طور مکرر تدارکات تسلیحات به اوکراین را افزایش داده اند، نقش تعیین کننده ای برای قوای اوکراینی ایفا می کند. همزمان، مقامات اوکراین بر انتقال مقادیر بیشتر و انواع مدرن تر تجهیزات و مهمات اصرار دارند. پس از بدتر شدن بحران خاورمیانه، زلنسکی ابراز نگرانی کرد که علیرغم وعده‌های متحدین، حمایت غرب از کیف کاهش یافته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала