چه کسی می تواند زلنسکی را بکشد

© AP Photo / Evan VucciПрезидент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2023
عضو شوید
جیرالدی، مامور سابق سیا: امریکا قتل زلنسکی را به مقامات محلی منتقل خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فیل گیرالدی، افسر سابق اطلاعات CIA طی مصاحبه با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت: سیا می تواند زلنسکی را به تنهایی از بین ببرد، اما به احتمال زیاد قتل را به مقامات یا جنرال های دشمن رئیس جمهور منتقل خواهد کرد.
نطاق این کانال از افسر اطلاعاتی سابق سوالی درباره احتمال کشته شدن زلنسکی توسط ماموران سیا پرسید.
جیرالدی می گوید: "آنها می توانند که سیا زلنسکی را بکشد. اما به احتمال زیاد سعی می کنند یکی از مقامات محلی یا جنرال ها را مجبور کنند تا بفهمند چگونه آن را سازماندهی کنند".
به گفته جیرالدی، سازمان سیا، اطلاعات نظامی و خبرچینان وزارت امور خارجه همگی موافق هستند که شکست کیف نزدیک است.
این افسر اطلاعاتی سابق خاطرنشان کرد که اختلافات بین بخش ها تنها به این سؤال خلاصه می شود که ولادیمیر زلنسکی تا چه زمانی می تواند ادامه یابد. این تحلیلگر همچنین گفت که جامعه اطلاعاتی به خوبی از مبالغ هنگفتی که توسط رئیس جمهور اوکراین "به جیب زده است" آگاه است.
Главком Украины Валерий Залужный - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2023
بریتانیا زالوژنی را به جای زلنسکی انتخاب کرد
بر علاوه، گیرالدی در مورد اظهارات ولادیمیر زلنسکی در مورد حمایت همه جانبه از کیف در غرب اظهار نظر کرد.
وی افزود: "من فکر می کردم که او چه می نوشد. من پیام های زیادی در مورد پیشنهاد کمک ندیده ام. فکر می کنم او در حال خیال پردازی است. او تا جایی که می توانست پایین آمد افسر سابق اطلاعات خندید.
اخیراً رسانه های غربی به طور فزاینده ای نوشته اند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از درگیری اوکراین خسته شده اند و حمایت از رژیم کیف در حال ضعیف شدن است. به گزارش ان بی سی، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با کی یف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله خطوط عمومی از آنچه که اوکراین ممکن است برای دستیابی به توافق مجبور به صرف نظر کند، گفتگو می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала