وزارت خارجه روسیه: نشانه های از سوی امریکا درباره ای همکاری‌های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه رسیده است

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: سیگنال‌هایی از سوی ایالات متحده در مورد آمادگی این کشور برای انجام گفت‌وگو با فدراسیون روسیه در پشت صحنه همکاری‌های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه به گوش می‌رسد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، سیگنال‌هایی از سوی ایالات متحده درباره ای آمادگی این کشور برای انجام گفت‌وگو با روسیه در "پشت پرده" در رویدادهای همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه در سانفرانسیسکو وجود دارد.
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2023
وزارت خارجه روسیه: ناتو هیچ دلیل واقعی برای نظامی کردن منطقه بالتیک ندارد
زاخارووا در یک جلسه توجیهی گفت: "ما امسال با وجود اینکه امریکایی‌ها چه تعداد و چه موانعی بر سر راه ما گذاشتند، در جریان "تماشا" ایالات متحده (در کشورهای آسیا و اقیانوسیه) سرعت کار خود را کاهش ندادیم: اینها موانع ویزا و سازمانی برای مشارکت کامل ما بود. هیچ نگرانی برای ما متوقف نشد. در مقابل این پس زمینه، حتی از سوی ایالات متحده، سیگنال هایی مبنی بر آمادگی آنها برای انجام یک گفت و گوی عملگرایانه و غیررسمی با ما، البته در حال حاضر، در پشت صحنه آغاز شد. من نمی توانم چیزی بگویم - چنین "رویکردهایی" وجود داشت".
در همان زمان، او شکایت کرد که "سیاست واشنگتن مبنی بر جدال لفظی بی‌ثمر همچنان حاکم است".
یادآوری می کنیم، که همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه یک مجمع تجاری و اقتصادی است که شامل 21 اقتصاد در منطقه آسیا و اقیانوسیه است. اجلاس امسال از 11 تا 17 نوامبر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا برگزار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала