افزایش پنهانی کمک های نظامی امریکا به اسرائیل

© AP Photo / Israel Defense ForcesНаземная операция внутри сектора Газа, Палестина
Наземная операция внутри сектора Газа, Палестина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2023
عضو شوید
ایالات متحده بی سر و صدا کمک های نظامی به اسرائیل را افزایش داده است.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ با استناد به سندی که در اختیار روزنامه نگاران قرار دارد گزارش می دهد، که ایالات متحده کمک های نظامی به اسرائیل را در میان درخواست های واشنگتن برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان در نوار غزه افزایش داده است.
القصف الإسرائيلي على غزة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2023
لحظه به لحظه؛ آخرین رویدادهای چهلمین روز درگیری اسرائیل-حماس + ویدیو و نگاره ها
این نشریه نوشته است: "پنتاگون بی سر و صدا کمک های نظامی به اسرائیل را افزایش داده است و درخواست هایی را برآورده کرده است که شامل موشک های هدایت لیزری بیشتر برای هلیکوپترهای تهاجمی آپاچی و همچنین گلوله های 155 میلی متری، عینک های دید در شب، بمب های انفجاری سنگر و خودروهای جدید ارتش می شود".
گفته می شود که اسرائیل بیش از 57000 گلوله توپخانه 155 میلی متری با قابلیت انفجار شدید و 20000 تفنگ M4A1، 5 هزار عینک دید در شب PVS-14، سه هزار نارنجک انداز M141، 400 خمپاره 120 میلی متری و 75 تاکتیک VeJLhis Joint Light (JLHi) درخواست کرده است.
بلومبرگ خاطرنشان می‌کند، که حتی در شرایطی که مقامات دولت بایدن به طور فزاینده‌ای از اسرائیل می‌خواهند از تلفات غیرنظامیان در نوار غزه اجتناب کند، عرضه در حال افزایش است.
ویب سایت این آژانس نیز امروز مقاله ای منتشر کرد، که در آن از "شکاف بین متحدان نزدیک" صحبت می کرد. همانطور که این نشریه می گوید، واشنگتن به طور فزاینده ای از اقدامات اسرائیل علیه جنبش فلسطینی حماس ناامید شده است.
همانطور که روزنامه نگاران می نویسند، نمایندگان کاخ سفید با همکاران اسرائیلی خود "مکالمات پیچیده ای فزاینده ای دارند"، اما آنها به تماس های آنها توجهی نمی کنند.
گفتگوکنندگان آژانس خاطرنشان کردند، که طرف امریکایی بارها به اسرائیل در مورد لزوم حفاظت از غیرنظامیان هشدار داده است، اما نخست وزیر بنیامین نتانیاهو "تاکنون نگرانی های ایالات متحده در مورد امریکایی هایی که در غزه گروگان باقی مانده اند و صدها امریکایی فلسطینی امریکایی که نمی توانند از محاصره قلمرو غزه را ترک کنند" نادیده گرفته است.
افزون بر این، این نشریه تاکید می کند که وقتی امریکا در مورد حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان سوال کرد، "پاسخ اسرائیل تقریباً انکارناپذیر بود و رهبری اعلام کردند که هدفش محقق شده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала