رسانه ها: عملیات غزه تهدیدی برای درگیری بزرگ و انزوای اسرائیل و ایالات متحده است

© AFP 2023 / Eyad Al-BabaЧлен палестинской гражданской обороны несет раненого мальчика, спасенного из-под обломков дома семьи Таттари, который был разрушен в результате израильского авиаудара по городу Газа
Член палестинской гражданской обороны несет раненого мальчика, спасенного из-под обломков дома семьи Таттари, который был разрушен в результате израильского авиаудара по городу Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2023
عضو شوید
NYT: عملیات طولانی مدت در غزه یک درگیری بزرگ، انزوای اسرائیل و ایالات متحده را تهدید می کند.
به گزارش اسپوتنیک، نیویارک تایمز به نقل از چندین مقام در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا گزارش می‌دهد که واشنگتن نگران است که کارزار نظامی طولانی‌مدت اسرائیل در غزه منجر به درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه شود و اسرائیل و ایالات متحده با انزوا روبرو شوند زیرا جهان خواستار آتش‌بس است.
این روزنامه به نقل از مقامات امریکایی می نویسد: "قوای اسرائیل زمان محدودی برای انجام عملیات خود در غزه قبل از خشم اعراب منطقه و ناامید شدن امریکا و دیگر کشورها از افزایش تلفات غیرنظامیان دارد."
همانطور که مقامات دولت بایدن خاطرنشان می کنند، "هرچه کارزار نظامی اسرائیل طولانی تر ادامه یابد، این احتمال بیشتر می شود که درگیری به یک جنگ گسترده تر تبدیل شود". چندین مقام افزودند که پاسخ قهرآمیز اسرائیل به حملات حماس، همدردی جهانی را برای مسئله فلسطین افزایش داده است.
به گفته مقامات امریکایی، تصمیم سریع اسرائیل برای آغاز عملیات زمینی در این منطقه پرجمعیت، زمانی را برای برنامه‌ریزی از قبل گسترده برای کاهش خطرات برای غیرنظامیان باقی نگذاشته و عملاً تلفات بالای غیرنظامیان را تضمین می‌کند.
نیویاورک تایمز می‌گوید: "هرچه کمپین بمباران طولانی‌تر ادامه یابد، اسرائیل و متحدش ایالات متحده می‌توانند منزوی‌تر شوند زیرا کشورهای سراسر جهان برای آتش‌بس درخواست می‌کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала