- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

امریکا: درباره فنآوری نظامی جدید روسیه که بزودی در اوکراین به کار گرفته می شود هیچ چیز نمی‌دانیم

© Sputnik / Murad Orujov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские бронеавтомобили в Карабахе
Российские бронеавтомобили в Карабахе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2023
عضو شوید
اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش امریکا: روسیه با انبوهی از پهپادها حملات استراتژیک به نیروهای مسلح اوکراین انجام خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش امریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب Ask The Inspector گفت ارتش روسیه با انبوهی از پهپادهای پیشرفته به نیروهای اوکراینی حمله خواهد کرد.
این کارشناس خاطرنشان کرد: "روسیه سلاحی دارد که می تواند گروهی از پهپادها را پرتاب کند، ده ها ماشین که اقدامات را بین خود هماهنگ می کنند، اهداف را انتخاب می کنند و ضربه می زنند. این فناوری است که قوانین بازی را تغییر می دهد."
به گفته وی، امروزه غرب هیچ ایده ای برای مقابله با این نوع تجهیزات نظامی ندارد. ریتر گفت، سربازان اوکراینی که در نبرد با هواپیماهای بدون سرنشین روسی روبرو شده اند، می گویند که حملات توپخانه ای متعارف در مقایسه با آنها بد نیست.
وی تصریح کرد که انبوهی از پهپادها حجم زیادی از تجهیزات نظامی و نیروی انسانی نیروهای مسلح اوکراین را تضعیف می کند و توانایی های نظامی کی‌یف را تضعیف می کند.
155-мм управляемый снаряд Краснополь - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
استفاده از مدرن ترین راکت هدایت شونده روسی "کراسنوپل" در منطقه عملیات ویژه آغاز شد
پیش از این، سرگئی چمزوف، مدیر عامل Rostec گفته بود که این شرکت در حال ساخت پهپادهایی است که قادر به حمله به دشمن به عنوان بخشی از گروهی از پهپادها هستند. وی تصریح کرد: این سلاح برای نیازهای ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه در حال توسعه است. چمزوف همچنین یادآور شد که سربازان در حال حاضر از پهپادهای Lancet توسعه یافته توسط کلاشنیکف استفاده می کنند که نتایج بسیار خوبی در نبرد نشان داده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دستور تولید پهپادهای را صادر کرد. رئیس دولت تاکید کرد که شرکت های روسی در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین راه حل های فنی بسیاری را به نمایش می گذارند. به گفته وی، این امر در مورد انواع پهپادها، تحولات در زمینه زیرساخت‌ها برای استفاده ایمن از آنها در فضای کشور و همچنین نوآوری‌ها در حوزه‌های مرتبط از جمله هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های پایان‌به‌پایه نیز صدق می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала