- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نابود کردن خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین از سوی چتربازان روسی در پیرامون آرتموفسک

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий группы огневой поддержки ВС РФ во время занятия по тактической и медицинской подготовке в зоне СВО
Военнослужащий группы огневой поддержки ВС РФ во время занятия по тактической и медицинской подготовке в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2023
عضو شوید
چتربازان سوار بر وسایل نقلیه تمام زمینی یک خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین را در نزدیکی آرتموفسک نابود کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، خدمه چتربازان روسی سوار بر خودروهای تمام زمینی مجهز به سامانه موشکی ضد تانک کورنت (ATGM) یک خودروی زرهی ساخت غرب نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه آرتموفسک نابود کردند.
در این پیام آمده است: "خدمه پهپاد شناسایی با استفاده از تجهیزات شناسایی هوایی، یک خودروی زرهی ساخت غربی نیروهای مسلح اوکراین را در نزدیکی یک کشتزار جنگلی در منطقه آرتموفسک کشف کردند. چتربازان تانک یک خودروی زرهی اوکراینی را از فاصله حدود 5 کیلومتری نابود کردند".
این وزارتخانه تصریح کرد، که پس از دریافت اطلاعات از ماموران اطلاعاتی، گروهی از خودروهای تمام زمینی به سرعت به منطقه مشخص شده حرکت کردند. پس از اصابت به ترابری دشمن، برای جلوگیری از شلیک متقابل، خدمه تاسیسات را خاموش کردند و موقعیت شلیک را تغییر دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала