لاوروف: سهم روسیه در قراردادهای معامله غلات "صفر" است

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Техника во время уборки пшеницы в Краснодарском крае
Техника во время уборки пшеницы в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2023
عضو شوید
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه: سهم روسیه در قراردادهای معامله غلات به صفر رسیده است، کار سازمان ملل هیچ نتیجه ای ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه در نشستی با روسای نمایندگی‌های دیپلماتیک معتبر در مسکو در قالب میزگرد درباره اوکراین گفت: بخش روسیه از توافق غلات کاملاً "صفر" است، تلاش‌های سازمان ملل هیچ نتیجه‌ای ندارد.
سهم ما در ما در این قرارداد ، کاملاً "صفر" است. ما تلاش‌های دبیر کل سازمان ملل متحد، آنتونیو گوترش، دبیر کل UNCTAD خانم گرینسپن را می‌بینیم، اما این تلاش‌ها هیچ نتیجه‌ای ندارد، زیرا غرب سرسختانه به آن نظر دارد. در این مورد، کارکنان دبیرخانه سازمان ملل اعلام می کنند که هیچ تحریمی علیه مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه اعمال نشده است.
وزير الخارجية الروسي سيرغي لافروف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2023
لاوروف مبلغ خسارت اتحادیه اروپا از اعمال تحریم ها علیه روسیه را اعلام کرد
ابتکار دریای سیاه، که توسط نمایندگان روسیه، ترکیه، اوکراین و سازمان ملل در 22 جولای 2022 امضا شد، صادرات غلات و غذای اوکراینی و همچنین کودهای شیمیایی از طریق دریای سیاه از سه بندر از جمله اودسا را ​​پیش بینی کرد. قرارداد غلات در 18 جولای سال جاری متوقف شد، زمانی که فدراسیون روسیه به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل مخالفت خود را با تمدید آن اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала