- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گلوله‌باران شهر بلگورود روسیه توسط قوای مسلح اوکراین

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая работа расчета 82-мм миномета "Поднос" ЦВО по позициям ВСУ на Краснолиманском направлении СВО
Боевая работа расчета 82-мм миномета Поднос ЦВО по позициям ВСУ на Краснолиманском направлении СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2023
عضو شوید
قوای مسلح اوکراین طی 24 ساعت گذشته بیش از 60 گلوله در منطقه بلگورود شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف، والی بلگورود در تلگرام گزارش داد که ارتش اوکراین در 24 ساعت گذشته بیش از 60 گلوله به چهار منطقه مرزی منطقه بلگورود شلیک کرده است.
والی روز سه شنبه در کانال تلگرام خود آمار حملات 6 نومبر این منطقه را منتشر کرد: در طول یک روز گذشته، نیروهای نظامی اوکراین با 66 موشک، از جمله پنج دستگاه منفجره که از سه هواپیمای بدون سرنشین پرتاب شده اند، به چهار شهرداری مرزی حمله کرده اند. به گفته رئیس منطقه تلفات جانی و مالی در پی نداشته است.
Боевая работа 152-мм пушки 2А3б Гиацинт-Б на Краснолиманском направлении СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حملات گسترده قوای مسلح اوکراین به خاک جمهوری خلق دونتسک
از 11 اپریل 2022، سطح بالایی از تهدید تروریستی در سراسر منطقه بلگورود ایجاد شده است. این تصمیم به دلیل تشدید اوضاع در مرز اوکراین و روسیه و افزایش فعالیت ارتش اوکراین در مناطق مرزی اتخاذ شد. مناطق شیبکینسکی و گریورونسکی به ویژه تحت تأثیر قرار گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала