پوتین: امریکا درتلاش تغییر نخبگان در اوکراین است

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин выступил на пленарном заседании форума "РЭН-2023"
Президент РФ В. Путин выступил на пленарном заседании форума РЭН-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می‌گوید، امریکا در حال بررسی تغییر نخبگان در اوکراین به دلیل مشکلات فساد است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که فساد در اوکراین عملا به صورت قانونی شده است، غرب نمی تواند با آن مبارزه کند، آنها در حال برنامه ریزی برای تغییر نخبگان سیاسی و اقتصادی در اوکراین هستند، اما "همه چیز به همان شکل خواهد ماند."
پوتین گفت: در آنجا (در اوکراین) این فساد در واقع قانونی شده است. چرا امریکایی ها سعی می کنند با این فساد مبارزه کنند و هیچ چیزی درست نمی شود؟ من فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد.
رئیس جمهور پوتین افزود که امریکایی‌ها در اوکراین اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تغییر نخبگان، از جمله نخبگان اقتصادی و سیاسی هستند، اما این مشکل را حل نمی‌کند و "هیچ تغییری نخواهد داد.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время заседания совета министров иностранных дел стран - участниц БРИКС в Кейптауне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
لاوروف: غرب و کی‌یف اراده‌ای برای جهان عادلانه ندارد
پوتین توضیح داد: "اما این نباید برای ما صدق کند. بله، مشکلاتی وجود دارد، اما ما باید با هم آنها را برطرف کنیم و به قدم به قدم، از جمله استانداردهای حقوقی روسیه (در مناطق جدید روسیه) را پیاده سازی کنیم".
او گفت: "انجام این کار آسان نیست. اما ما به تدریج این کار را انجام خواهیم داد و در حال انجام آن هستیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала