تصمیم مجلس نمایندگان امریکا برای استیضاح بایدن

© AP Photo / Jose Luis MaganaЧлен Палаты представителей Майк Джонсон выступает в Вашингтоне, США
Член Палаты представителей Майк Джонсон выступает в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2023
عضو شوید
مجلس نمایندگان امریکا به زودی درباره ای روند استیضاح رئیس جمهور این کشور تصمیم گیری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان امریکا روز پنجشنبه گفت: مجلس نمایندگان امریکا به‌زودی تصمیمی را به عنوان بخشی از تحقیقات جاری استیضاح جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا اتخاذ خواهد کرد.
Экс-президент США Дональд Трамп выступает перед своими сторонниками в Фениксе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
وعده تازه ترامپ: در مورد فساد بایدن تحقیق می‌کنم
وی به خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره ادامه تحقیقات استیضاح بایدن گفت: "من براین باورم، که به زودی در مرحله تصمیم گیری در اینباره خواهیم بود".
جانسون افزود، که نمایندگان کنگره در هنگام تصمیم‌گیری قصد دارند از شواهد پیروی کنند و خاطرنشان کرد، که او قصد ندارد اقدامات بعدی را از قبل "تعیین کند".
جمهوری خواهانی که مجلس نمایندگان را کنترل می کنند، بایدن را به فساد و سوء استفاده از مقام خود مظنون می کنند و بر این اساس، در زمان کوین مک کارتی، رئیس پیشین مجلس، روند استیضاح را آغاز کردند. یک هیئت مجلس نمایندگان در ابتدا در حال بررسی این موضوع است که آیا بایدن از معاملات تجاری پسرش هانتر سود برده است یا خیر. این اتهامات مربوط به دوران تصدی بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور ایالات متحده (2009-2017) است. بایدن بارها به طور قاطعانه همه اتهامات را رد کرده است و کاخ سفید تحقیقات در مورد ارتباط رئیس دولت با تجارت پسرش را "سیاست افراطی در بدترین حالت خود" خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала