حمله شیعه های عراق بر پایگاه امریکا در سوریه

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / دور جدید حملات سپاه ایران به اهدافی در اقیلم کردستان عراق با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری
دور جدید حملات سپاه ایران به اهدافی در اقیلم کردستان عراق با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2023
عضو شوید
مقاومت اسلامی عراق که شامل شبه‌نظامیان شیعه می‌شود، اعلام کرد که پایگاه نظامی امریکا را در میدان گازی کونیکو واقع در ولایت دیرالزور که در شرق سوریه قرار دارد، مورد هدف قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، این تشکلات طی بیانیه ای اعلام کردند: رزمندگان مقاومت اسلامی عراق با تیراندازی به پایگاه اشغالگران امریکایی در میدان گازی کونیکو در حوالی دیرالزور، این حملات به اهداف آنها اصابت کرد.
مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه ای اعلام کردند: رزمندگان مقاومت اسلامی عراق با پرتاب راکت به پایگاه اشغالگران امریکایی در میدان گازی کونیکو در حوالی دیرالزور، این حملات به اهداف آنها اصابت کرد.
قوماندانی مرکزی امریکا پیشتر گفته بود که بیش از 20 پرسنل نظامی امریکایی در حملات افزایش یافته به پایگاه های آنها در خاورمیانه زخمی شده اند. به گفته پنتاگون، در هفته 17 تا 24 اکتوبر، گروه‌های شبه‌ نظامی که گمان می‌رود با ایران مرتبط هستند، 10 بار با راکت و هواپیماهای بدون سرنشین به نیروهای امریکایی در عراق و سه بار در سوریه با شعله‌ور شدن درگیری در نوار غزه حمله کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала