کرملین: حماس هیچ "برنامه کرملین" در مسکو ندارد

© Sputnik / Aleksey Mayshev /  مراجعه به بانک تصاویر Московский Кремль и Покровский собор
Московский Кремль и Покровский собор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2023
عضو شوید
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید، مسکو هیچ ارتباطی با حماس ندارد و فقط تماس‌های به سطح وزارت خارجه با آنها بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، درباره سفر نمایندگان جنبش حماس فلسطینی به مسکو گفت که این هیئت هیچ برنامه کرملین یا تماسی با کرملین ندارد.
پسکوف به خبرنگاران گفت: "در این مورد هیچ برنامه کرملین وجود ندارد، این نمایندگان هیچ تماسی با کرملین ندارند. و فقط تماس‌های به سطح وزارت خارجه با آنها بوده است."
وی خاطر نشان کرد: "روسیه تعامل با همه طرف های درگیری در خاورمیانه را ضروری می داند و گفتگوهای خود را با اسرائیل ادامه خواهد داد."
Smoke rises following an Israeli airstrike in Gaza City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2023
آخرین اوضاع درگیری اسرائیل و فلسطین؛ سازمان ملل: اسرائیل در غزه مرتکب جنایات جنگی می شود + تصاویر
قابل یادآوری است، پیش از این وزارت خارجه روسیه تایید کرده بود که نمایندگان حماس در حال سفر به مسکو هستند. وزارت خارجه روسیه به اسپوتنیک گفت که روسیه در دیدار با حماس درباره آزادی گروگان ها و تخلیه شهروندان روسی از نوار غزه بحث و تبادل نظر کرد. جنبش حماس نیز به نوبه خود اعلام کرد که در دیدار با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، از موضع ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مورد مناقشه فلسطین و اسرائیل و تلاش های دیپلماسی روسیه بسیار قدردانی کرد.
سفارت ایران در مسکو امروز از دیدار علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه ایران با مرزوق یکی از اعضای دفتر سیاسی هیئت حماس خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала