اتحادیه اروپا به شکست اوکراین در میدان جنگ شک ندارد

© AFP 2023 / Attila KisbenedekПремьер-министр Венгрии Виктор Орбан
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2023
عضو شوید
اوربان: اتحادیه اروپا شک ندارد که اوکراین نمی تواند در میدان جنگ با روسیه پیروز شود.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور اوربان نخست وزیر هنگری در رادیو کوسوت گفت: برای کارشناسان نظامی آشکار است که اوکراین نمی تواند در میدان نبرد پیروز شود، فقط سیاستمداران غربی جرات اعتراف به این موضوع را ندارند.
این سیاستمدار گفت: "شک نیست که این کار به نتیجه نمی رسد، اوکراینی ها در جبهه پیروز نخواهند شد. همه کارشناسان نظامی صحبت می کنند و می نویسند، اما سیاستمداران جرئت ندارند بگویند که استراتژی نادرست را انتخاب کرده اند."
به گفته وی، در آغاز درگیری، غرب چشم انداز خود از توسعه وقایع را به کیف ترسیم کرد: "شما می جنگید، خون می ریزید - افراد زیادی کشته شدند، تلفات اوکراین بسیار زیاد است - و ما به شما پول و ابزار نظامی می دهیم."
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
اوربان: به حفظ گفت و گو با روسیه افتخار می کنم
به گفته اوربان، پیروزی قوای مسلح اوکراین، از نظر سیاستمداران اروپایی سناریویی واقع بینانه به نظر می رسید و تا زمانی که چنین بود، آنها می توانستند قول تامین مالی بدهند. با این همه، اکنون پیروزی نظامی برای صدراعظم هنگری دست نیافتنی به نظر می رسد.
وی افزود: "روس‌ها در جبهه شکست نخواهند خورد" و نمی‌توان "در مورد برکناری رئیس‌جمهور روسیه که در اصل بخشی از استراتژی غرب بود" بحث نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала