پوتین: توجیه نازی‌ها به عواقب غم انگیزی منجر می شود

© Sputnik / Aleksey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر II Cаммит и форум "Россия - Африка". Пленарное заседание
II Cаммит и форум Россия - Африка. Пленарное заседание - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2023
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه در خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان در مجمع "بدون محدودیت‌ها" گفت که این کشور از حقیقت جنگ بزرگ میهنی دفاع خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد، جنایتکاران نازی و همدستان آنها منجر به عواقب غم انگیز و مخربی برای میلیون ها نفر می شود، بنابراین لازم است قاطعانه و پیوسته از حقیقت در مورد جنگ بزرگ میهنی دفاع کنیم و در برابر هرگونه تلاش برای بازنگری در سهم کشورمان در پیروزی بزرگ مقاومت کنیم.
پوتین در خوشامدگویی خود به شرکت کنندگان در مجمع علمی و عملی بین المللی "بدون محدودیت. جنایات نازی ها علیه بشریت: تاریخ و مدرن" که روز سه شنبه در سوتلوگورسک، شهر کالینینگراد افتتاح شد، خاطرنشان کرد: "ما می بینیم که چه پیامدهای فاجعه بار و ویرانگر برای میلیون ها نفر به دلیل جعل مستقیم تاریخ و تبرئه جنایتکاران نازی و همدستان آنها به وجود آمده است."
Президент США Дональд Трамп на фоне американского флага - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2023
ترامپ روسیه را به سرقت متهم کرد
پوتین افزود: و بنابراین ما باید قاطعانه و پیوسته از حقیقت در مورد جنگ بزرگ میهنی دفاع کنیم، در برابر هرگونه تلاش برای تجدید نظر در سهم کشورمان در پیروزی بزرگ مقاومت کنیم.
موضوع کلیدی این مجمع، ایجاد موضعی تثبیت شده در محکومیت نازیسم در نگاه به گذشته تاریخی و مقابله با آن در دنیای مدرن، با تکیه بر توان علمی و قانونی پروژه "بدون محدودیت" است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала