انتقاد ترامپ از اقدامات بایدن در قبال اوکراین و اسرائیل

© AP Photo / Andrew HarnikБывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото
Бывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2023
عضو شوید
رئیس جمهور سابق امریکا، رویکردهای بایدن در قبال اوکراین و اسرائیل را "دیوانگی یک جنگ طلب" خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا، اقدامات جو بایدن، جانشین خود در قبال تشدید اوضاع در اسرائیل و بحران پیرامون اوکراین را "دیوانگی یک جنگ طلب" خواند.
ترامپ در یک گردهمایی در ایالت نیوهمپشایر گفت: "سخنرانی جو بایدن یک خیانت وحشیانه به اسرائیل و جنون نگران‌کننده یک جنگ‌ طلب بود که امریکا برایش در جای آخر قرار دارد."
همانطور که ترامپ گفت، رئیس‌جمهور کنونی امریکایی‌ها را با این جمله خطاب کرد که اگر می‌خواهند از اسرائیل حمایت کنند، باید چک نامحدودی برای جنگ نیابتی در اوکراین بدهند.
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2023
بن بست کانگرس مانع ارسال کمک به اوکراین و اسرائیل می گردد
رئیس جمهور سابق امریکا خاطرنشان کرد: "جو بایدن فاسد یکی از خطرناک‌ترین و گمراه‌کننده‌ترین سخنرانی‌هایی را کرد که تا به حال از (دفتر) رئیس جمهور ایالات متحده در کاخ سفید ایراد شده است. این یک فاجعه بود. نه تنها خود سخنرانی، بلکه کلمات آن بد بودند".
پنج شنبه گذشته، بایدن در مورد وضعیت اسرائیل و اوکراین خطاب به ملت صحبت کرد. روز جمعه، کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور امریکا از کنگره خواسته تا با بودجه کمک به اسرائیل و اوکراین موافقت کند و پیشنهاد اختصاص بیش از 75 میلیارد دلار به آنها را داده است. از این بودجه، رئیس جمهور امریکا خواستار ارسال 61 میلیارد برای حمایت از کیف شد.
در عین حال، قانونگذاران هنوز نمی توانند این درخواست را بررسی کنند، زیرا مجلس نمایندگان در غیاب رئیس مجلس پس از استعفای کوین مک کارتی، رئیس فعلی، در 3 اکتبر، به طور کامل عمل نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала