کلوپ ویدیو

تلفات ارتش اوکراین در دونتسک به هزاران نفر می رسد + ویدیو

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты закрывают уши в укрытии на передовой в Запорожской области 2 июля 2023 года.
Украинские солдаты закрывают уши в укрытии на передовой в Запорожской области 2 июля 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2023
عضو شوید
یان گاگین، مشاور رئیس جمهور خلق دونتسک، از هزاران تلفات نیروهای مسلح اوکراین در 2 تا 3 هفته خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین، مشاور رئیس جمهوری خلق اوکراین گفت: طی دو یا سه هفته گذشته، ارتش اوکراین هزاران تلفات را متحمل شده است.
او گفت: "از زمان شروع عملیات فعال از طرف ما، در حال حاضر برای دو تا سه هفته، دشمن تعداد نسبتاً زیادی از پرسنل خود را از دست داده است، این رقم بر حسب هزار اندازه گیری می شود. و اگر در مورد تلفات تجهیزات صحبت کنیم، در حال حاضر به صدها مورد می رسد و این بسیار زیاد است. "
به گفته وی، نیروهای مسلح اوکراین در حال اتمام ذخایر تسلیحات خارجی هستند.
گاگین در پایان گفت: "و بدون کمک جدید، اوکراین، البته، در هر صورت دوام نخواهد آورد. ما این را درک می کنیم ولی آنها این را درک نمی کنند، بنابراین نگرانی کی‌یف جلب توجه ها است، تا محبت بادار خود شخص بایدن، در شخص دیگر سران کشورهای ناتو، را برگردانند تا دوباره به دریافت سلاح و پول برای جنگ ادامه دهند.
Российские войска в районе города Изюм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه 61 بار حملات اوکراین را در هفته گذشته خنثی کرد
هفته گذشته یکی از مشاوران رئیس جمهوری خلق روسیه به ریانووستی گفت که نیروهای روسی با پشتیبانی فعال توپخانه و هوانوردی با موفقیت در مسیرهای آرتموفسک و دونتسک پیشروی می کنند.
به گفته وزارت دفاع، نیروهای مسلح اوکراین طی 24 ساعت گذشته بیش از 550 سرباز، یک تانک، دو خودروی زرهی، چهار خودرو و یک هویتزر Msta-B را در مسیر دونتسک از دست داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала