تطبیقات نظامی همزمان قوای هوایی امریکا، جاپان و کوریائی جنوبی

© Photo / Public domain / U.S. Air Force / Tech. Sgt. Timothy MooreДвусторонние совместные учения американских B-1 Lancer, F-16 и японских Mitsubishi F-2 у побережья северной Японии, 22 апреля 2020 года
Двусторонние совместные учения американских B-1 Lancer, F-16 и японских Mitsubishi F-2 у побережья северной Японии, 22 апреля 2020 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2023
عضو شوید
ایالات متحده جاپان و کوریائی جنوبی اولین تطبیقات مشترک قوای هوایی خود را برگزار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از یک منبع قوایی جنوبی گزارش داد که کوریایی جنوبی، امریکا و جاپان برای اولین بار تطبیقات مشترک قوای هوایی را برگزار کردند.
پرتاب راکت کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2016
تطبیقات مشترک امریکا، جاپان و کوریائی جنوبی
گفته شده است که این تطبیقات در جنوب شبه جزیره کوریا اما خارج از حریم هوایی جمهوری کره برگزار شد. آنها شامل بمب افکن استراتژیک امریکایی B-52H و طیارات تعرضی F-15K و F-16 از سه کشور بودند که بمب افکن را در آرایش رزمی اسکورت کردند.
در 17 اکتوبر، تطبیقات مشترک B-52H با طیارات F-35 قوایی هوایی کوریایی جنوبی بر فراز شبه جزیره کوریایی برگزار شد؛ B-52H برای اولین بار در کوریایی جنوبی فرود آمد.
همانطور که یونهاپ خاطرنشان می کند، تمرینات هوایی سه جانبه فعلی در راستای پیشبرد توافقات حاصل شده توسط رهبران کوریایی جنوبی، ایالات متحده و جاپان در دیدار ماه اگوست در مقر ریاست جمهوری امریکا در کمپ دیوید انجام می شود. پیش از این سئول، واشنگتن و توکیو تطبیقات بحری مشترک خود را آغاز کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала