- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

بررسی فروش جنگ افزارهای غربی از سوی کیف در دونتسک

© Photo / Ministry of Defence UkraineВоеннослужащие ВСУ
Военнослужащие ВСУ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2023
عضو شوید
مشاور رئیس دونتسک گفت: پژوهش های مبنی بر تایید فروش جنگ افزارهای غربی از سوی کیف در دونتسک انجام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین مشاور رئیس دونتسک به اسپوتنیک گفت، که یک پژوهش ویژه انجام شده است که فروش جنگ افزارهای غربی از سوی کی یف به اوکراین را تایید می کند.
این پژوهش از سوی اعضای یک گروه واکنش سریع ویژه انجام شده زیر ریاست دولت جمهوری دونتسک انجام شد.
نیروهای اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
بکارگیری از جنگ افزارهای جدید غربی از سوی نیروهای مسلح اوکراین برای گلوله باری غیرنظامیان
گاگین گفت: "ما در یک زمان پژوهش ها درباره ای این موضوع انجام دادیم، یک سال پیش ما در بازار سیاه پیشنهادات، زیادی برای فروش تسلیحات ناتو ارائه شده به اوکراین پیدا کردیم. عکس ها، فیلم هایی وجود داشت که نمونه هایی را نشان می داد. از سلاح هایی که قبلاً در جبهه بودند، از آنها در آرایشگاه های جنگی، در سنگرها عکس گرفتند، اما نمونه هایی از سلاح ها وجود داشت که هنوز در فیلم مهر و موم شده بودند، آنها جبهه را ندیده بودند، آنها تازه وارد اوکراین شده بودند".
او خاطرنشان کرد: "انتخاب گسترده ای در سایت های "سیاه" ارائه شد از موشک تا سلاح های کوچک "و همه اینها به هر کسی که به سادگی پول پرداخت کند فروخته می شد".
او گفت: "و ما کمی جلوتر رفتیم، پژوهش ها انجام شد، در خاورمیانه افرادی را پیدا کردیم که این سلاح‌ها را خریداری کردند. با نمایندگان سازمان‌های مختلف در خاورمیانه مصاحبه‌هایی وجود دارد، جایی که آنها می‌گویند چگونه، از چه کسی، چه زمانی خریده‌اند. آنها سلاح ها را خریدند وگفتند که "ما به فکرش نیستسم، بلکه سلاح ها را خریدیم".
پیش از این گاگین در گفت و گو با اسپوتنیک گزارش داده بود، که جنگ افزارهای ناتو که زمانی به کی یف منتقل شده بودند، می توانستند دوباره فروخته شوند و اکنون در برابر سربازان اسرائیلی کار گرفته می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала