اسرائیل به دنبال نابودی حماس پیش از آغاز عملیات زمینی در غزه است

© AFP 2023 / Ibrahim AmroСилы безопасности Ливана уносят однополчанина, раненого в столкновениях с протестующими возле посольства США в Аукаре к востоку от Бейрута
Силы безопасности Ливана уносят однополчанина, раненого в столкновениях с протестующими возле посольства США в Аукаре к востоку от Бейрута - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2023
عضو شوید
رسانه ها توضیح دادند، که چگونه اسرائیل به دنبال نابودی حماس پیش از عملیات در غزه است.
به گزارش اسپوتنیک، جروزالم پست به نقل از سرلشکر تومر بار، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل گزارش داد، که نیروی هوایی اسرائیل به دنبال آن است که جنبش حماس فلسطینی را پیش از آغاز عملیات زمینی ارتش اسرائیل در نوار غزه از بین ببرد.
این نشریه به نقل از بارا گفت: "نقش ما این است که با نیروهای زمینی خود ملاقات کنیم و به آنها بگوییم: "دشمنی که قرار است با آن روبرو شوید، پیش از این با ما ملاقات کرده است".
Разрушения на мете греческой православной церкви Святого Порфирия в Газе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2023
لحظه به لحظه؛ آخرین تحولات شانزدهمین روز درگیری بین اسرائیل و فلسطین + ویدیو و نگاره ها
این روزنامه خاطرنشان می شود، که سخنان سرلشکر به این معنی است که نیروی هوایی می خواهد لباس بپوشد. پیش از ورود نیروهای زمینی به نبرد، حماس را نابود کنید.
این روزنامه همچنین به نقل از هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل اشاره کرد، که حماس به خوبی برای یورش احتمالی اسرائیل به نوار غزه آماده است و همچنین یادآور شد که این منطقه پرجمعیت است.
یادآوری می کنیم، که صبح روز هفتم اکتبر، اسرائیل در چارچوب عملیات سیل الاقصی که از سوی شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس اعلام شد، مورد یورش موشکی بی‌پیشینه ای از نوار غزه قرار گرفت. افزون بر این، پس از یورش های موشکی گسترده، جنگجویان این سازمان به مناطق مرزی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند. در پاسخ، نیروهای دفاعی اسرائیل عملیات شمشیرهای آهنین را در برابر حماس در نوار غزه آغاز کردند. چند روز پس از یورش، ارتش اسرائیل کنترل همه شهرک‌های نزدیک مرز غزه را به دست گرفت و یورش های هوایی به هدف های از آن میان غیرنظامیان در نوار غزه را آغاز کرد. اسرائیل همچنین از محاصره کامل نوار غزه خبر داد: تامین آب، غذا، برق، دارو و سوخت به حالت تعلیق درآمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала