راکت "هیمارس" امریکایی تقریباً سالم به دست روس‌ها افتاد + ویدیو

© AP Photo / Aaron FavilaАмериканская M142 (HIMARS) выпустила ракету во время совместных военных учений Филиппин и США "Салакниб", Филиппины
Американская M142 (HIMARS) выпустила ракету во время совместных военных учений Филиппин и США Салакниб, Филиппины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2023
عضو شوید
یک گلوله امریکایی که توسط نیروهای دفاع هوایی منهدم شده بود، در منطقه بودنوفسکی دونتسک سقوط کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک راکت "هیمارس" امریکایی که توسط سیستم‌ دفاع هوایی روسیه در دونتسک ساقط شد، تقریباً بدون هیچ آسیبی سقوط کرد.
بر اساس گزارشات و نتایج بازرسی‌های اولیه ماژول هدایت (بخش الکترونیکی) این راکت امریکایی سالم مانده است.
پیش از این، قوای مسلح اوکراین حملات گسترده ای را به دونتسک انجام دادند. تعدادی از اشیاء غیرنظامی مورد آتش قرار گرفتند، به شمول یک پایگاه تجاری، ایستگاه های خدمات؛ بسیاری از وسایل نقلیه غیرنظامی آسیب دیدند، از جمله یک امبولانس که سوخت.
به گفته مقامات، یک زن در نتیجه گلوله باران امروز در منطقه کالینینسکی زخمی شده است.
روسیه یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین فرستاد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وی به این واقعیت اشاره کرد که ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها به طور مستقیم در درگیری در اوکراین دخالت دارند.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که پمپاژ تسلیحات غرب اوکراین به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала