کرملین درباره تلاش های امریکا برای مهار روسیه اظهار نظر کرد

© Sputnik / Наталья СеливерстоваКремль
Кремль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2023
عضو شوید
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، موضوع ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سخنپردازی‌های تشکیلات امریکایی در حال حاضر ثابت است، این بخشی جدایی ناپذیر از شعارهای سیاسی داخلی آنها است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که تلاش برای فشار و مهار فدراسیون روسیه توسط ایالات متحده پنهان نیست، اما بی اثر بود و در آینده نیز چنین خواهد بود.
پسکوف در مورد اظهارات بایدن گفت: "تا آنجا که ما متوجه شدیم، رئیس جمهور بایدن گفت که او شخصا و ایالات متحده به تلاش برای اعمال فشار و مهار فدراسیون روسیه ادامه خواهند داد. ما این را برای مدت طولانی می دانستیم، این راز نیست. در عین حال، بایدن حتا یک کلمه در مورد این واقعیت نگفته است که تاکنون همه این تلاش ها برای مهار روسیه بسیار بی نتیجه بوده است و در آینده نیز بی نتیجه خواهد بود."
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на саммите БРИКС в ЮАР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2023
لاوروف: اروپا خستگی اش از اوکراین را با اینرسی رفع می کند
پسکوف همچنان در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد واکنش کرملین به سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، که "کوشید تا بین حماس و رئیس جمهور پوتین تشبیه کند"، گفت: "به طور کلی، موضوع پوتین در گفتمان های نهاد های امریکایی، از سطح پایین، متوسط و بالاترین سطح، ثابت است، نام پوتین بخشی جدایی ناپذیر از زندگی سیاسی داخلی ایالات متحده است. ما این را می‌بینیم. ما این را بیان می کنیم، با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала