کلوپ ویدیو

کنفرانس خبری پوتین در پکن + ویدیو

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر کنفرانس خبری پوتین در پکن
کنفرانس خبری پوتین در پکن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2023
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نتیجه سفر به چین به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور فدراسیون روسیه در نتیجه پایان سفر خود در کنفرانس خبری به سوال خبرنگاران درباره نتایج گفتگو هایی که در این سفر داشته است جواب می دهد:
پوتین درباره گفتگوی خود با شی جین پینگ گفت در این مذاکرات سه ساعته درباره دستور کار دوجانبه و وضعیت خاورمیانه گفتگو کردیم و همچنان رئیس جمهور چین را به تفصیل در جریان وضعیت جاری در اوکراین قرار دادم. همچنان با شی جین پینگ رو در رو در جریان صرف چای صحبت کردیم و در مورد مسائل محرمانه گفتگو کردیم.
رئیس جمهور پوتین تصریح کرد که تهدیدهای مشترک تنها می تواند همکاری بین روسیه و چین را تقویت کند.
پوتین در پاسخ به سوالی درباره تحویل اخیر موشک های ATACMS آمریکا به اوکراین گفت: تحویل ATACMS به اوکراین باعث آسیب و ایجاد تهدید اضافی می شود، اما فدراسیون روسیه قادر به دفع چنین حملاتی خواهد بود و تاکیدکرد که ارسال ATACMS به اوکراین یکی دیگر از اشتباهات ایالات متحده است.
رئیس جمهور فدراسیون روسیه اذعان داشت که کشورش همیشه از ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی بدون توجه به تجاوزات درگیری حمایت کرده است.
رئیس جمهور پوتین گفت که نیروهای هوافضای روسیه شروع به گشت زنی دائمی در حریم هوایی دریای سیاه کرده اند. گشت زنی توسط میگ 31 و کینژال انجام خواهد شد.
پوتین درباره دیدار خود با نخست وزیر هنگری گفت: نخست وزیر اوربان به اینکه یک طرفدار روسیه است متهم است، اما این غیر عقلانی است او یک سیاستمدار طرفدار هنگری است.
پوتین اینکه در اوکراین آنها به روند مذاکرات فکر می کنند را تحسین برانگیز دانست و گفت این یک تحول در مسیر درست است اما این کافی نیست. اگر طرف اوکراینی خواهان مذاکره است، ابتدا باید فرمان منع مذاکره با روسیه را لغو کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала