لاوروف: روسیه سپاس دار پشتیبانی کوریای شمالی از عملیات نظامی ویژه است

© Sputnik / Ministry of Foreign Affairs of Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на саммите БРИКС в ЮАР
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на саммите БРИКС в ЮАР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که روسیه سپاس دار مقام های کوریای شمالی به خاطر پشتیبانی از عملیات نظامی ویژه است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در جریان سفرش به کوریای شمالی گفت، که مسکو از پشتیبانی مقام های کوریای شمالی از عملیات نظامی ویژه و همچنین در زمینه به رسمیت شناختن ورود مناطق جدید به روسیه از سوی پیونگ یانگ سپاسگزاری می کند.
Лидер КНДР Ким Чен Ын выходит из вагона поезда на станции Хасан в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2023
چندرسانه ای
نگاره های از ورود کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی به روسیه
لاوروف در جریان پذیرایی رسمی از طرف دولت کوریای شمالی خاطرنشان کرد: ما از پشتیبانی اساسی و صریح شما از اقدامات روسیه در پیوند با عملیات نظامی ویژه در اوکراین و پشتیبانی شما در خصوص به رسمیت شناختن ورود دونتسک، جمهوری‌های مردمی لوهانسک، زاپروژیا و خرسون به فدراسیون روسیه بسیار سپاسگزاری می‌کنیم".
یادآوری می کنیم، که در اکتوبر 2022، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، قوانین قانون اساسی فدرال را درباره ای پذیرش سرزمین های جدید به روسیه و تشکیل واحدهای تشکیل دهنده جدید فدراسیون روسیه امضا کرد. روسیه شامل مناطق جمهوری خلق لوهانسگ، جمهوری خلق دونتسک، زاپروژیا و خرسون بود. این اتفاق پس از همه پرسی که در 23 تا 27 سپتامبر در این مناطق برگزار شد، رخ داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала